Lubię to!

wtorek, 22 sierpnia 2017

Węże podróżne!

Węże podróżne, chyba lubią podróże.
Albo węże kilometrowe. I to wcale nie są bardzo długie, tylko powstawały "w trasie".
Jako że robótka na etapie dziergania szydełkiem nie jest wymagająca, nie musimy liczyć oczek i pilnować wzoru i rozsypujących się koralików (bo na tym należało skupić się we wcześniejszym etapie), jest idealna, by zabrać ją w podróż.
Zatem teraz nie wiem, ile czasu zajęło mi dzierganie każdej z nich, co mną kierowało przy doborze kolorów itp, ponieważ koraliki nawlekłam daaawno temu... Swoją drogą same udziergane sznury zanim dobrałam im zapięcia też swoje odleżały w pudełeczku, ale już są!

Na pierwszy ognień idzie liliowo - złoto - brązowy wąż z zegarkowym zapięciem. Piaskowy jest miły w dotyku i wyciszony... :)


Dla orzeźwienia mam Arbuzowego


I Pomarańczę:


Razem tworzą cudowny wakacyjny duet!



I na koniec mniejsze, skromniejsze wersje. Piaseczkowy, młodszy brat tego pierwszego, i złocisty:



Większość z nich ma zapięcie magnetyczne, dobrze się trzymają, i obwód zbliżony do standardu.

Podobają się Wam takie bransoletki? Ja je bardzo lubię :)

1 komentarz: