Lubię to!

poniedziałek, 3 grudnia 2018

Ekspozytor i...

Zamarzył mi się stojak - ekspozytor na moje kolczyki.
- Tatooo... potrzebny mi drewniany stojak na kolczyki...
- Na kiedy?

:) :) :)


Jest duży, mieści dużo biżuksów, jak widać nie tylko kolczyków.

 

Jest wykonany z surowych deseczek, bardzo lubię taką nieidealność :)





Od razu zabrałam go w ciekawe miejsce...
Dostałam zaproszenie od bardzo fajnych dziewczyn na Targi Dizajnu KUP SE w ramach Festiwalu Sztuka do rzeczy w Krakowie.
Zatem skrzyknęłam się z Darią - tak samo zakręcona na punkcie biżu, spakowałyśmy bambetle i ruszyłyśmy w drogę.
Tak wyglądało nasze stoisko:



Biżuterię pakowałyśmy w woreczki, które sama wydarłam (!), skleiłam i opieczątkowałam :) Jestem z nich dumna. Są takie jak mój stojak, idealne z tymi swoimi niedoskonałościami :)


Impreza odbywała się w fajnym miejscu!
Dolne Młyny w Krakowie:



Poznałyśmy mnóstwo fajnych osób, dużo rozmawiałyśmy i oglądałyśmy przepiękne rzeczy... :) Już myślimy o kolejnej edycji!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz