Lubię to!

niedziela, 10 marca 2019

Zimowe swetry

Swetry? W marcu? Tak. W ferworze podniecenia ze swetrem Lilakiem, zapomniałam o moich sweterkach... z koralików. Na krośnie. To ci dopiero kombinacja! Może nie alpejska, bo wzorem bardziej norweska? :)
Jako że jeszcze mamy kalendarzową zimę, a w marcu jak w garncu (zapowiadają deszcz ze śniegiem na cały przyszły tydzień...), to wykorzystam okazję i pochwalę się moją zimową kolekcją.

Wiśniowy. Bardzo fajny odcień czerwieni połączony z żółto - szarym wzorem. Bo czemu nie?
Wykończony elementami w kolorze złotym.





I taki sam wzór (no nie mogłam się oprzeć, tak przyjemnie mi się robiło!), ale w pastelowych barwach.



Na niebieskim tle białe śnieżynki. Bo jak wiadomo, nie ma dwóch takich samych!



A na koniec, chyba moja ulubiona z zimowej kolekcji: sweterek okraszony śnieżynkami, dyndającymi! :)
Taką formę sobie wymyśliłam, jeszcze nigdzie nie widziałam takich dyndajek na bransoletce dzierganej na krośnie! Bo ja uwielbiam bransoletki. A takie z dyndajkami - jeszcze bardziej!






Pamiętacie, że wszystkie moje biżuksy możecie nabyć w galerii Artillo:

https://artillo.pl/sklep/miidori.html

Te swetry też tam znajdziecie. Spoko, nie zjedzą ich mole! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz